Ετικέτες

Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017

Προϊόντα Έκπληξη VS Προϊόντα Απογοήτευση 2016

 Γεια σας και πάλι!
Μάρτιος του 2017 και λέω ας γράψω για τα προϊόντα που με εξέπληξαν ευχάριστα και που με απογοήτευσαν για το 2016. Πάμε να τα δούμε!


Ξεκινάω με τα προϊόντα που με εξέπληξαν
καθώς τα αγόρασα ή δοκίμασα όλα πρώτη φορά χωρίς να έχω ακούσει προηγουμένως θετικά ή αρνητικά σχόλια.


Dr.Organic - Organic Virgin Olive Oil Face Scrub
Scrub προσώπου με λάδι ελιάς για απολέπιση, ενυδάτωση και θρέψη. Το προϊόν αυτό το αγόρασα τυχαία, βλέποντας ότι δεν περιέχει parabens, phthalates, petrolatum, silicones, mineral oil και άλλα συστατικά. Έγινε ένα απο τα αγαπημένα μου scrub προσώπου. Μου αρέσει η υφή του που θυμίζει άμμο, γιατί έχει πολλούς μικρούς κόκκους και κάποιους μεγαλύτερους. Κάνει πολύ καλή απολέπιση και συγχρόνως δεν νιώθω καθόλου ξηρότητα μετά την χρήση του, οπότε θεωρώ οτι όντως ενυδατώνει την επιδερμίδα. Θα το αγοράζω ξανά και ξανά.
Κόστος 6,62 - 9,86 ευρώ , 125ml

Klorane Bebe - Eryteal Pommade
Κρέμα που καταπραΰνει τους ερεθισμούς και το σύγκαμα του μωρού. Την πήρα μετά απο την πολύ καλή γνώμη που σχημάτισα για την Klorane Bebe απο το αφρόλουτρο που θα δείτε μετά και η επιλογή μου με δικαίωσε. Είναι παχύρρευστη και χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα για να καλύψει όλη την ευαίσθητη περιοχή του μωρού και στο δικό μου μωρό αρκούν μία με δύο χρήσεις για να υποχωρήσει εντελώς το σύγκαμα. Το βασικότερο είναι οτι δεν περιέχει parabens.
Κόστος 4.44 - 8.99 ευρώ , 75ml

Klorane Bebe - Gel Douceur Moussant Physio Calenduline
Αυτό το βρεφικό αφρόλουτρο ήταν το μοναδικό απο όσα δείγματα δοκίμασα που με ενθουσίασε. Μυρίζει πολύ όμορφα και ήταν το μόνο που η μυρωδιά έμενε στο δέρμα και τα μαλλάκια του μωρού. Απο τότε που δοκίμασα το δείγμα το έχω αγοράσει 5 φορές και δεν το αλλάζω. Στα πολύ θετικά του το ότι δεν περιέχει sodium laureth sulphates και δεν προκάλεσε ποτέ καμία άσχημη αντίδραση στην επιδερμίδα ή τα μάτια του μωρού. Πωλείται και σε συσκευασία 1+1 και με δώρο ένα λαγουδάκι για το μωρό σας.
Κόστος μονής συσκευασίας 6.48 - 14.18 (τεράστια απόκλιση!), 500ml

Le Petit Marseillais -  Huile Seche Sublimante
Μη λιπαρό λάδι σώματος με έλαιο αργκάν, βούτυρο καριτέ και γλυκό αμύγδαλο. Γενικά απεχθάνομαι την αίσθηση του λαδιού στο δέρμα μου σε σημείο που όταν βάζω λαδάκι στα μαλλιά μου υποφέρω μέχρι να ξεβγάλω τα χέρια μου. Το συγκεκριμένο το αγόρασα για μασάζ αλλά ήταν απίστευτη η έκπληξη μου όταν το χρησιμοποίησα. Καταρχήν, μυρίζει υπέροχα και η μυρωδιά του μένει στο δέρμα και κατά δεύτερον, απορροφάται χωρίς να αφήνει λιπαρότητα και κρατάει ενυδατωμένη την επιδερμίδα για ώρες. Ειδικά αν αγαπάτε τα λάδια σώματος σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Κόστος περίπου 5 ευρώ, 150ml

L'Oreal Elvive - Ολική Αναδόμηση 5 Στιγμιαίο Θαύμα
Αυτό το προϊόν το πήρα απο το σούπερ μάρκετ βιαστικά χωρίς να διαβάσω τι ακριβώς κάνει κάποια στιγμή που μου τελείωσε η μάσκα μαλλιών. Δεν το λέει ούτε μάσκα ούτε conditioner, απλά στιγμιαίο θαύμα. Το χρησιμοποιούμε μετά το λούσιμο όπως και το conditioner με τη διαφορά οτι δεν χρειάζεται να περιμένουμε καθόλου για να δράσει. Είναι εκπληκτικό, μαλακώνει αμέσως τα μαλλιά, ξεμπερδεύονται πιο εύκολα και μυρίζει πολύ όμορφα. Προϊόν όνομα και πράγμα! Θα το ξαναπάρω σίγουρα.
Κόστος 7 ευρώ, 200ml

Out Of Africa - Shea Butter Vanilla
Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης έψαχνα ένα προϊόν για την πρόληψη των ραγάδων στην περιοχή της κοιλιάς όσο πιο αγνό αλλά συγχρόνως ενυδατικό γίνεται. Διάλεξα απο το iherb, διαβάζοντας πολλές κριτικές, να αγοράσω αγνό καθαρό shea butter της εταιρείας Out of Africa. Το προϊόν περιέχει μόνο καθαρό shea butter και έλαιο βανίλιας, τίποτα άλλο. Είναι πηχτό και πιο σκληρό απο το βούτυρο αλλά μόλις έρθει σε επαφή με το δέρμα αρχίζει να λιώνει και έτσι μια μικρή ποσότητα αρκεί να απλωθεί σε όλη την κοιλιά. Ενυδατώνει πάρα πολύ και κάνει ελαστικό το δέρμα. Το χρησιμοποιούσα απο τον τέταρτο μέχρι και όλα τον όγδοο μήνα της εγκυμοσύνης και δεν είχα ούτε μία ραγάδα. Το δέρμα στη περιοχή της κοιλιάς ήταν σαν του μωρού απαλό και ενυδατωμένο. Στον 9ο που μου τελείωσε και χρησιμοποίησα άλλο προϊόν δυστυχώς έκανα ραγάδες. Το προτείνω σε όλες της εγκυμονούσες αλλά και σε οποιαδήποτε κοπέλα ψάχνει ένα προϊόν εντελώς αγνό για ενυδάτωση όλου του σώματος της.
Μου κόστισε 12.38 ενώ τώρα 7/3/17 έχει τιμή 13.46 ευρώ στο iherb η συσκευασία των 227gr.

Gaia Natural Olive Pistachio Body Butter
Τα προϊόντα της εταιρείας Gaia είναι σχεδόν όλα εξαιρετικά και μυρίζουν θεϊκά! Το body butter της συγκεκριμένης σειράς περιέχει βιολογικό λάδι ελιάς, έλαιο φιστικιού, έλαιο αργκάν και ιπποφαές. Επιπλέον όμως περιέχει αμυγδαλέλαιο, shea butter, βούτυρο καρύδας και βιταμίνη Ε. Ειλικρινά, τρελαίνομαι με τη μυρωδιά του και με χαλαρώνει, ενώ με τέτοια συστατικά είναι επίσης πολύ ενυδατικό αλλά απορροφάται άμεσα χωρίς να αφήνει λιπαρότητα στην επιδερμίδα. Έχει μία γλυκιά μυρωδιά φιστικιού που μου θυμίζει καλοκαίρι και παγωτό! Μου αρέσει να το χρησιμοποιώ σε χέρια, πόδια, φτέρνες, αγκώνες και γενικά οπουδήποτε νιώθω οτι χρειάζομαι ενυδάτωση. Θα το αγοράζω ξανά και ξανά μαζί με το αντίστοιχο αφρόλουτρο. Στα συν του και το οτι δεν περιέχει parabens και mineral oil.
Κόστος περίπου 8,22 ευρώ, 250ml.


Τώρα θα σας μιλήσω για τα προϊόντα που με απογοήτευσαν και τους λόγους.

Body Touch - Lemon Pie Body Lotion
Αυτή την κρέμα σώματος την αγόρασα μόλις δοκίμασα το αντίστοιχο αφρόλουτρο. Λατρεύω το lemon pie και σαν γλυκό αλλά και σαν μυρωδιά και ήθελα πολύ να μυρίζω έτσι! Δυστυχώς, η μυρωδιά της κρατάει στο δέρμα μου το πολύ μισή ώρα, ακόμα και αν έχω χρησιμοποιήσει μόλις το ίδιο αφρόλουτρο οπότε καταλαβαίνετε την απογοήτευση μου. Στα θετικά της οτι είναι ενυδατική, λεπτόρρευστη και καθόλου λιπαρή.
Κόστος 4.30 ευρώ, 300ml

Frezyderm - Baby Cream
Κρέμα για την ευαίσθητη περιοχή των μωρών και παιδιών κατά του συγκάματος με χαμομηλέλαιο, οξείδιο του ψευδαργύρου και αντιφλογιστικά συστατικά. Την περιείχε ως δείγμα δωρεάν το κουτί με προϊόντα που δίνουν στο μαιευτήριο και επειδή εκτιμώ πολύ τα προϊόντα της Frezyderm περίμενα να είναι αποτελεσματική. Δυστυχώς όταν το μωρό μου έπαθε σύγκαμα και έβγαλε σπυράκια στην ευαίσθητη περιοχή δεν βοήθησε καθόλου, αντιθέτως τα είδα να φουντώνουν. Μόλις χρησιμοποίησα άλλη κρέμα του πέρασαν. Δεν ταίριαξε καθόλου στο δέρμα του δικού μου μωρού. Στα θετικά της οτι δεν περιέχει parabens και οτι ελάχιστη ποσότητα αρκεί για να καλύψει μεγάλη επιφάνεια.
Κόστος 5.95 - 10.99 ευρώ τα 50ml. Βγαίνει και σε συσκευασία των 125 και 175ml 

Garden of Panthenols - Micellar Water All-In-One
Νερό καθαρισμού προσώπου για ντεμακιγιάζ, καθαρισμό, τόνωση και ενυδάτωση κατάλληλο για πρόσωπο, μάτια και χείλη. Μου το πρότεινε φαρμακοποιός λέγοντας μου οτι είναι τόσο καλό όσο το Bioderma που εγώ δεν αλλάζω με κανένα. Δυστυχώς, μετά την χρήση του νιώθω ξηρότητα και τράβηγμα σε όλη την περιοχή γύρω απο τα μάτια. Επίσης, δεν αφαιρεί εύκολα την μάσκαρα με αποτέλεσμα μετά απο λίγη προσπάθεια να νιώθω τσούξιμο και τσιμπήματα στα βλέφαρα. Γενικά, δεν μου άρεσε καθόλου η αίσθηση που αφήνει στο πρόσωπο μου μετά τη χρήση. Αγόρασα δύο συσκευασίες των 500ml η καθεμία προσφορά με 12 ευρώ και της έχω να κάθονται σχεδόν αχρησιμοποίητες. 

La Roche-Posay - Toleriane Ultra Fluide
Ενυδατική καταπραϋντική κρέμα προσώπου για ευαίσθητα ή αλλεργικά δέρματα. Μου την έφεραν δώρο στην εγκυμοσύνη αφού τους είπε ο φαρμακοποιός οτι είναι η πιο ''αθώα'' κρέμα απο άποψη συστατικών για τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Χάρηκα που θα την δοκίμαζα γιατί εκτιμώ ιδιαίτερα τη συγκεκριμένη εταιρεία αλλά, δυστυχώς, και ενώ είναι για ευαίσθητα δέρματα, το πρόσωπο μου αντέδρασε με σπυθουράκια. Εκτός αυτού, δεν εμπόδιζε την εμφάνιση λιπαρότητας.
Κόστος 11 - 21 ευρώ , 40ml

Apivita - Cleansing Foam Face & Eyes with Olive & Lavender
Αφρός καθαρισμού προσώπου και ματιών που αναφέρει οτι αφαιρεί αποτελεσματικά μακιγιάζ και ρύπους χωρίς να ξηραίνει την επιδερμίδα. Είχα ακούσει και διαβάσει τόσο καλά λόγια που τον πήρα με κλειστά μάτια και παραδόξως είμαι ίσως η μοναδική κοπέλα που δεν την άρεσε. Ο πρώτος λόγος που απογοητεύτηκα μόλις τον χρησιμοποίησα είναι οτι δεν είναι αφρός! Ακόμα δεν έχω καταλάβει για ποιο λόγο αναφέρεται ως αφρός. Όταν λέμε αφρό, εγώ έχω συνηθίσει αυτή τη μορφή που έχει ο αφρός καθαρισμού του The Body Shop ή της Sebamed


ενώ της Apivita η υφή είναι ουσιαστικά κάτι ανάμεσα σε κρεμοσάπουνο και γαλάκτωμα


Είπα οτι θα ξεπεράσω την απογοήτευση της υφής αρκεί να μου αρέσει το προϊόν αλλά ούτε εκεί ''τα βρήκαμε''. Το μακιγιάζ, ειδικά απο τα μάτια, δεν το αφαιρεί αποτελεσματικά γιατί όποτε πέρασα μετά το πρόσωπο μου με νερό καθαρισμού, πάντα στο βαμβάκι υπήρχαν υπολείμματα make up και περισσότερο mascara. Όταν επέμεινα παραπάνω στα μάτια μου προκάλεσε τρομερό τσούξιμο. Δεν έφταναν αυτά, επιπλέον μου προκαλεί τρομερή ξηρότητα και αίσθηση τραβήγματος και υποφέρω μέχρι να βάλω ενυδατική. Δεν ξέρω γιατί σε εμένα δεν ταίριαξε καθόλου και οι υπόλοιπες το λατρεύετε όλες, σίγουρα δε θα το ξαναπάρω. Στα θετικά η πολύ βολική συσκευασία που χρησιμοποιείται με ένα χέρι και βγάζει την επιθυμητή κάθε φορά ποσότητα.
Κόστος 7 - 13.30 ευρώ τα 200ml και 8.10 - 12.67 ευρώ τα 300ml

Frownies - PH-Balancing Complexion Wash
Αφρός καθαρισμού χωρίς σαπούνι απο 100% αγνά αιθέρια έλαια. Μετά την απογοήτευση με τον προηγούμενο αφρό έψαχνα στο iherb κάποιον άλλο και εντυπωσιάστηκα με τα συστατικά του συγκεκριμένου. Λέει οτι καθαρίζει απο τους ρύπους, το μακιγιάζ και τα βακτήρια το δέρμα, το εξισορροπεί και το αναζωογονεί. Για κακή μου τύχη δεν μου άρεσε ούτε αυτός. Για αρχή, δεν είναι ούτε αυτό το προϊόν αφρός, έχει την υφή του αφρόλουτρου αλλά χωρίς να κάνει τόσο αφρό. Ούτε αυτός, όπως και της Apivita, δεν αφαιρεί αποτελεσματικά το μακιγιάζ και η συσκευασία του είναι πραγματικά πολύ άβολη στη χρήση. Τα μόνα θετικά το οτι δεν ξηραίνει την επιδερμίδα και τα αγνά συστατικά του.
Τότε μου κόστισε 11.15 ευρώ ενώ τώρα βλέπω οτι πωλείται 14.15 και περιέχει 118ml.

Αυτά ήταν λοιπόν όσα με εξέπληξαν ευχάριστα αλλά και δυσάρεστα το προηγούμενο έτος και έχω ήδη αρχίσει να συγκεντρώνω τα επόμενα! Περιμένω τα σχόλια σας με τη δική σας γνώμη!