Ετικέτες

Κυριακή 11 Μαΐου 2014

My make up collection!


Καλησπέρα κορίτσια, τι κάνετε;

Μόλις έκανα άλλη μία μετακόμιση και έπρεπε να γίνει αναδιοργάνωση του χώρου γιατί πλέον δεν χωράει τίποτα στο δωμάτιο και δεν βρίσκω και τα πράγματα μου. Αποφάσισα λοιπόν να πετάξω πολλά απο τα καλλυντικά που δεν χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια και να τακτοποιήσω όλα τα υπόλοιπα. 

Δείτε για αρχή πόσα αποχωρίστηκα, πράγματα που έχω χρόνια, ορισμένα μπορεί και 10 χρόνια. Έτσι και τα έβαζα στα μάτια ή στο πρόσωπο μου ούτε που ξέρω τι μπορεί να πάθαινα! Τα λυπήθηκα όμως πολύ, ειδικά αφού όπως βλέπετε στη φωτογραφία πολλά είναι αχρησιμοποίητα, κυρίως μολύβια και σκιές ματιών.



Καταλαβαίνετε τον πόνο μου; Και φανταστείτε ότι όλα αυτά τα έχω πριν καν ασχοληθώ με το beauty blogging!!!

Ας σας δείξω τώρα όλα τα υπόλοιπα καλλυντικά μου, τα οποία χρησιμοποιώ έστω και λίγο το καθένα!



Αριστερά είναι όλα όσα έχω στο σπίτι σε συρταράκια κλπ και δεξιά όσα έχω σε ε΄να μεγάλο νεσεσέρ και χρησιμοποιώ συχνότερα!


Πιο αναλυτικά:

Οι μάσκαρα που έχω. Όπως βλέπετε, έχω κόλλημα με την Colossal Volume αλλά η νέα μου αγάπη είναι η Magna Lash.



Τα make up μου. Επίσης σταθερή στις προτιμήσεις μου. 3 Atelier de Beaute και η νέα αγάπη Double Wear!


Τα κραγιόν και lipgloss μου! Αδυναμία τα μολύβια Dorothy L.


Βάσεις, concealer, διορθωτικά.


Σιλικόνη, πούδρες, πούδρες λάμψης και για κοψίματα.


Μολύβια ματιών, eyeliners και ελάχιστα χειλιών.


Σκιές, μονές, παλέτες, χαμός!


Τα ρουζ μου!


Αυτά τα λίγαααα! Πως σας φαίνονται; Θέλετε review για κάποιο που δεν το έχω κάνει μέχρι στιγμής;
Περιμένω τα σχόλια σας, φιλάκια πολλά!