Ετικέτες

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Fresh Line review

Γεια σας ομορφιές μου! Έχω χαθεί τις τελευταίες μέρες αλλά είμαι σπάνια σπίτι! Έχω όμως πολύ υλικό και θα επανέλθω δριμύτερη!



















Σήμερα θα σας μιλήσω για 2 προϊόντα που δοκίμασα απο την εταιρεία Fresh Line, με αφορμή την επίσκεψη μου στην Αθήνα! Ήθελα πολύ καιρό να αγοράσω προϊόντα
της εταιρείας αυτής καθώς δεν περιέχουν πετροχημικά, ενοχοποιημένα συντηρητικά, συνθετικά μαλακτικά και παράγωγα ζωικής προέλευσης. Δεν αγοράζουν πρώτες ύλες που δοκιμάστηκαν σε ζώα και οι συσκευασίες τους ανακυκλώνονται. Όπως ίσως αρκετές γνωρίζετε, δίνω μεγάλη σημασία στα συστατικά των προϊόντων που χρησιμοποιώ. Διάλεξα λοιπόν για αρχή τον μεγάλο μου καημό, δηλαδή αφρόλουτρα χωρίς Sodium Laureth Sulfates! Επέλεξα 2 διαφορετικά αρώματα, το Aegean Sea Breeze που θυμίζει αντρικό άρωμα (νομίζω οτι το λέω συχνά αυτό...) και το Melon & Mint Sorbet που μυρίζει πεπόνι, θυμίζει γρανίτα και θες να το πιεις και όχι να λουστείς! :-P Η γνώμη μου; Στα θετικά το οτι μυρίζουν υπέροχα, δεν προκαλούν φαγούρα στο δέρμα μου μετά το μπάνιο (το παθαίνω αυτό με ορισμένα αφρόλουτρα) και δεν ξηραίνουν καθόλου το δέρμα. Στα αρνητικά το οτι δεν μένει η μυρωδιά στο δέρμα μετά το μπάνιο και η τσιμπημένη τιμή τους (7 το Aegean sea breeze και 8 ευρώ περίπου τα 200 γραμμάρια το Melon & Mint Sorbet). Παρόλα τα αρνητικά τους όμως, επειδή θεωρώ κορυφαίας σημασίας το θέμα των συστατικών ενός προϊόντος, θα μείνω πιστή σε αυτά, καθώς θεωρώ οτι ορισμένα προϊόντα αξίζει να τα πληρώνεις λιγάκι παραπάνω.

Το επόμενο προϊόν που δοκίμασα και για το οποίο είχα ακούσει πολύ καλά σχόλια είναι η μάσκα μαλλιών Ερατώ. Είναι για την επανόρθωση και ενυδάτωση των κατεστραμμένων και αφυδατωμένων μαλλιών. Μυρίζει επίσης υπέροχα, γλυκά, αλλά δυστυχώς με απογοήτευσε πλήρως. Δεν αισθάνθηκα καθόλου ενυδάτωση στα μαλλιά μου, ουσιαστικά δεν αισθάνθηκα οτι είχα βάλει κάτι και αναγκάστηκα να βάλω απο πάνω άλλη μάσκα μαλλιών και λάδι για να μαλακώσουν και να καταφέρω να τα ξεμπλέξω χωρίς να χάσω τα μισά! Εκτός αυτών, μου φάνηκε και ακριβή, 18 ευρώ!!! Αν βέβαια είχε κάνει καλή δουλειά στα μαλλιά μου, μάλλον δεν θα σκεφτόμουν την τιμή της αλλά χωρίς κανένα αποτέλεσμα ''τα έκλαψα''. Κρίμα. Ίσως να μην ταίριαξε στα δικά μου μαλλιά.

Μαζί με τα προϊόντα που αγόρασα μου έδωσαν και 3 δειγματάκια με κρέμες σώματος. Μυρίζουν όλες πολύ ωραία, ενυδατώνουν χωρίς να αφήνουν λιπαρότητα και δεν περιέχουν parabens!


Τα προϊόντα τους και άλλες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην σελίδα www.freshline.gr και στο facebook στο https://www.facebook.com/pages/FRESH-LINE-COSMETICS-OFFICIAL-PAGE/289179374764
Μην ξεχνάτε οτι υπάρχει στο blog μου giveaway με δώρο κασετίνα μακιγιάζ της Frontcover! Αν δεν έχετε πάρει μέρος ήδη πατήστε εδώ!
Αυτά απο εμένα! Εσείς ποιο προϊόν που δοκιμάσατε αγαπάτε και ποιο σας απογοήτευσε;
Φιλάκια!