Ετικέτες

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Haul #3

Καλησπέρα!
Μην με πηγαίνετε κοντά σε καταστήματα καλλυντικών και σούπερ μάρκετ! Έχω πρόβλημα! Ξεκινάω για ένα πράγμα και φεύγω με δέκα! Είμαι καταστροφή! Αφού τελείωσα με αυτό τον σύντομο και περιεκτικό πρόλογο, θα σας δείξω τι αγόρασα λοιπόν χτες που πέρασα απο Hondos και Βερόπουλο... 


Καταρχήν πήρα το αναζωογονητικό λάδι
σώματος της Bioten. Είχα διαβάσει πολύ καλά λόγια για το άλλο που έχει λεβάντα αλλά μου άρεσε περισσότερο αυτή η μυρωδιά, μανταρίνι με ginger!
Επίσης, χρειαζόμουν ασετόν και διάλεξα της Dalon επειδή έχω διαβάσει καλά λόγια για την εταιρεία. Αυτό που πήρα είναι με γλυκερίνη.


Ακόμα, πήρα την αγαπημένη μου οδοντόκρεμα, Sensodyne Repair & Protect, όχι την whitening όμως. Γιατί το λέω; Γιατί αυτή που πήρα είναι απο τις ελάχιστες χωρίς Sodium Laureth/Lauryl Sulfate και χωρίς parabens. Βρήκα όμως και την αγαπημένη μου μάσκαρα με πολύ καλή έκπτωση! -5 ευρώ! Την πήρα 8,97!


 Έκπτωση είχε και το συγκεκριμένο άρωμα, -25%, το οποίο πήρα πρώτη φορά και παρότι λέει Summer εγώ το βρήκα υπέροχο και για τώρα!


Επίσης, πήρα ένα πινέλο για τα χείλη της Cala και μία μάσκα μαλλιών της Pantene που νομίζω οτι είναι καινούρια. Είναι για βαμμένα μαλλιά για επανόρθωση της φθοράς! 



Τέλος πήρα μία ξύστρα της Biolife διπλή, δηλαδή για κανονικά και χοντρά μολύβια. Την χρειάζομαι για τα υπέροχα μολύβια της Dorothy L.


 Αυτααααά! Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω όλα και θα κάνω review για να μάθετε και εσείς τη γνώμη μου! Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά; Ποια η δική σας γνώμη;
Φιλάκια!!!