Ετικέτες

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Dove, Elvive ή Pantene?

Καλησπέρα σας!

Σήμερα ετοίμασα συγκριτικό ποστ με τρία προϊόντα που έχω αυτή τη στιγμή στο σπίτι για τα μαλλιά μου. Πρόκειται για την μάσκα επανόρθωσης φθοράς 2 λεπτών της Pantene, τη μάσκα με serum προστασίας Elvive της L'oreal και το conditioner Color Repair της Dove.

Το πρώτο στο οποίο θα αναφερθώ
είναι και αυτό που είχα αποκτήσει πρώτο, το conditioner της Dove. Είναι για βαμμένα μαλλιά και λέει οτι επανορθώνει την φθορά, τα ενυδατώνει, τους δίνει λάμψη και δίνει μεγαλύτερη διάρκεια στο χρώμα. Το θεωρώ απο τα καλύτερα conditioner που έχω δοκιμάσει και ουσιαστικά δεν μπορώ να το συγκρίνω με κανένα άλλο conditioner, γι'αυτό το συγκρίνω με μάσκες μαλλιών. Κάνει τα μαλλιά μου μαλακά αμέσως, τους δίνει όντως λάμψη, μυρίζει υπέροχα και τα κάνει ευκολοχτένιστα. Εγώ το χρησιμοποιώ επίσης και σαν leave-in θεραπεία, βάζω δηλαδή μικρή ποσότητα σε νωπά μαλλιά για να τα ξεμπλέξω ευκολότερα αλλά και για να τα τιθασεύσω όταν φριζάρουν. Κάνει καταπληκτική δουλειά. Πολύ σημαντικό επίσης είναι το ότι δεν περιέχει ούτε parabens, ούτε sodium laureth sulfate, περιέχει όμως Methylchloroisothiazolinone και Methylisothiazolinone, τα οποία είναι συντηρητικά περίπου σαν τα parabens.


 Επόμενο προϊόν η μάσκα επανόρθωσης φθοράς 2 λεπτών της Pantene Pro-V. Την αγόρασα γιατί μου τελείωνε η άλλη μάσκα μαλλιών που χρησιμοποιώ και θα σας δείξω παρακάτω. Είναι για βαμμένα μαλλιά και λέει οτι τα θρέφει και τους δίνει λάμψη. Είναι ένα προϊόν που δεν με ενθουσίασε. Με το που την ξέβγαλα ένιωθα τα μαλλιά μου κάπως σκληρά και στη συνέχεια δεν μπορώ να τα περιγράψω ως ευκολοχτένιστα. Χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω κάποιο έξτρα προϊόν (Exotic Oil) για να μπορέσω να τα χτενίσω. Εκτός αυτού, δεν παρατήρησα κάποια ιδιαίτερη λάμψη και απαλότητα. Το μόνο θετικό είναι οτι δεν περιέχει parabens, solium laureth sulfate ή methylisothiazolinone / methylisochloroisothiazolinone (απορώ που καταφέρνω να το γράψω!) .


 Επόμενο και τελευταίο προϊόν, μία μάσκα για την οποία σας έχω ξαναμιλήσει, είναι η Elvive Color-Vive της L'oreal. Είναι μάσκα για την προστασία των βαμμένων μαλλιών (κλασικά!). Μυρίζει πολύ ωραία, καραμελένια θα έλεγα, έχει ροζ χρώμα και την θεωρώ κορυφαία, τουλάχιστον στα δικά μου μαλλιά. Τα κάνει πολύ πολύ απαλά, λαμπερά και ευκολοχτένιστα και την χρησιμοποιώ όποτε νιώθω οτι χρειάζονται εντατική περιποίηση, ιδιαίτερα αμέσως μετά τη βαφή. Δεν έχω βρει κάποια άλλη μάσκα μέχρι στιγμής που να μου δίνει το ίδιο καλό αποτέλεσμα. Την αγαπώ και δεν θέλω να την αλλάξω αλλά εδώ έρχεται το ένα και μοναδικό αρνητικό της... Περιέχει το ένα απο τα χειρότερα parabens, το propylparaben


Συμπέρασμα; Αν κερδίζει ένα απο τα τρία προϊόντα, αυτό είναι η μάσκα Elvive Color-Vive της L'oreal αλλά δυστυχώς λόγω του propylparaben έχω μπει στη διαδικασία να ψάχνω για κάποια άλλη μάσκα.
Εσείς έχετε κάποια αγαπημένη ''θαυματουργή'' μάσκα μαλλιών; Ποια;
Φιλάκια σας!