Ετικέτες

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Bourjois Express Cleansing Wipes Review

Γεια σας!
 Σήμερα το review μου αφορά τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ της Bourjois που είχα αγοράσει πριν καιρό σε προσφορά 1+1 δώρο. Γενικά, τα μαντηλάκια που χρησιμοποιώ και είμαι απολύτως ικανοποιημένη είναι τα πράσινα της Pom Pon, για τα οποία έχω γράψει εδώ, αλλά είδα αυτά σε προσφορά και είπα να τα δοκιμάσω.


Καταρχήν να σας πω τι αναγράφουν στην συσκευασία. Είναι υποαλλεργικά,

δερματολογικά και οφθαλμολογικά ελεγμένα και είναι 25% πιο εμποτισμένα σε σχέση με άλλα μαντηλάκια ώστε να γίνεται το ντεμακιγιάζ σε 60 δευτερόλεπτα.
Η προσωπική μου εμπειρία δεν μπορώ να πω οτι ταιριάζει με τα παραπάνω πάντως. Κάτι με δυσαρεστεί στα συγκεκριμένα και δεν ξέρω που ακριβώς να το εντοπίσω. Τα θεωρώ λίγο μικρά σε μέγεθος. Να τονίσω οτι εγώ τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ δεν τα ξεδιπλώνω για να τα χρησιμοποιήσω. Τα χρησιμοποιώ έτσι όπως είναι διπλωμένα στη συσκευασία γιατί έτσι νιώθω οτι δεν στεγνώνουν κατά την χρήση. Τα συγκεκριμένα διπλωμένα μου φαίνονται μικρά και αν τα ξεδιπλώσω μου φαίνονται πολύ λεπτά. Αντί να είναι 25% πιο εμποτισμένα, εμένα μου φαίνονται πιο στεγνά, σαν να εξατμίζεται το υγρό γρήγορα κατά τη διάρκεια της χρήσης. Αντί για 2 που χρειάζομαι με τα Pom Pon για να αφαιρέσω βαρύ μακιγιάζ, με αυτά χρειάζομαι 3. Εκτός αυτών όμως, μετά την χρήση νιώθω το πρόσωπο μου στεγνό. Όχι ξηρό, ούτε ενυδατωμένο, απλά στεγνό. Δεν μπορώ να πω οτι είναι ένα προϊόν που θα αγόραζα ξανά, υπάρχουν στο εμπόριο πολύ καλύτερα τουλάχιστον για το δικό μου δέρμα και τις δικές μου προτιμήσεις.
Εσείς τα έχετε δοκιμάσει; Σας ταίριαξαν στο δέρμα, σας άρεσαν;
Φιλιά πολλά!