Ετικέτες

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

Μάσκαρα Stylist Seventeen - Review και σύγκριση

Καλησπέρα σας και πάλι!
Πριν λίγο καιρό μια φίλη blogger μου πρότεινε να δοκιμάσω την μάσκαρα της Seventeen, την Stylist. Σε μία επίσκεψη μου στα Hondos αποφάσισα να την αγοράσω. Μάλιστα πήρα ένα σετ όπου μαζί με την μάσκαρα έδινε δώρο ένα ντεμακιγιάζ ματιών και χειλιών, για το οποίο θα κάνω άλλο review.

Την αγόρασα λοιπόν, την δοκίμασα και αποφάσισα να κάνω ένα review με φωτογραφία απο το αποτέλεσμα στις δικές μου βλεφαρίδες αλλά και να την συγκρίνω με τη μάσκαρα που ήδη χρησιμοποιώ, Maybelline Colossal Volum' Express!
Πρώτη εντύπωση απο την Stylist? Θετική. Μάκρυνε πολύ εύκολα και χωρίς πολλά περάσματα τις βλεφαρίδες μου. Έχω μία εντύπωση όμως οτι υστερεί στο θέμα του όγκου, σε σχέση πάντα με την Colossal Volum' Express. Απο διάρκεια είναι πολύ καλή, χωρίς να λερώνει τα μάτια μετά απο μερικές ώρες, όπως μου έχει τύχει με κάποιες άλλες μάρκες. Δείτε όμως τις φωτογραφίες για να καταλάβετε ακριβώς το αποτέλεσμα και να κρίνετε εσείς ποιά θα σας άρεσε περισσότερο!

Άβαφτη



Με την μάσκαρα Colossal Volum' Express της Maybelline
 
Με την μάσκαρα Stylist της Seventeen
 
 Τα συμπεράσματα δικά σας!