Ετικέτες

Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

Μακιγιάζ step by step!



Γειά σας! Αποφάσισα να σας δείξω ένα μακιγιάζ που κάνω με κάποια απο τα προϊόντα που έχω εκθειάσει εδώ στο blog μου για να τα δείτε και στην πράξη!Πάμε!

Ξεκινάμε με πρόσωπο καθαρό και ενυδατωμένο. Χρησιμοποίησα την ενυδατική μου La Roche-Posay Effaclar Duo και την ενυδατική ματιών La Roche-Posay Hydraphase Intense

Όπως βλέπετε το πρόσωπο μου έχει σημαδάκια, φακίδες,σπυράκια. Χρειάζομαι make up με πολύ καλή κάλυψη! Αρχίζω το μακιγιάζ με make up Atelier De Beaute, Concealer Inglot, Πούδρα Inglot και Bronzer Inglot για να κάνω τα λεγόμενα ''κοψίματα''.

 

Βάζω ρουζ της Toyoko και στην συνέχεια απλώνω σε όλο το βλέφαρο λευκή σκιά της Toyoko. Μετά βάζω στο ''καπάκι'' φούξια σκιά επίσης Toyoko.






Στη συνέχεια βάζω στην κόγχη του ματιού καφέ σκούρα σκιά για να δώσω βάθος στο βλέμμα και την ''σβήνω'' καλά μαζί με την φούξια. Βάζω ένα μαλακό μαύρο μολύβι γύρω γύρω στα μάτια μου και την μάσκαρα της Maybelline Colossal Volum' Express.





Τελειώνω το look με το κραγιόν της Seventeen Νο 358 Bahama Mama Sheer




και αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα