Ετικέτες

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Οδοντόκρεμες Sensodyne

Καλημέρα σας! Αυτό το ποστ με τις οδοντόκρεμες της Sensodyne δεν είναι για να διαφημίσω το πόσο λαμπερά κάνουν τα δόντια και όλα αυτά που λέγονται για τις οδοντόκρεμες γενικότερα. Ο λόγος που έχω καταλήξει σε αυτή τη συγκεκριμένη εταιρεία είναι γιατί είναι απο τις ελάχιστες που έχω βρει που δεν περιέχουν στα συστατικά τους Sodium Lauryl ή Laureth Sulfate. Ειλικρινά ψάξτε στις οδοντόκρεμες που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ και θα δείτε πόσο δύσκολο είναι να βρείτε μία που να μην περιέχει το συγκεκριμένο συστατικό. Οι λόγοι που πρέπει να αποφεύγουμε αυτά τα 2 συστατικά όπως επίσης και το Ammonium Laureth Sulfate είναι επιγραμματικά οι εξής:
-Διαταραχή της ορμονικής ισορροπίας των οιστρογόνων
-Καρκινογένεση
-Ερεθισμός των ματιών
-Ερεθισμός του δέρματος του κεφαλιού και τριχόπτωση.
Εάν κάποιοι απο τους πιθανούς κινδύνους σας φαίνονται άσχετοι με τις οδοντόκρεμες, είναι γιατί τα συγκεκριμένα συστατικά υπάρχουν επίσης σχεδόν σε όλα τα σαμπουάν και αφρόλουτρα. Για την ακρίβεια αν βρείτε ένα που να μην τα περιέχει πείτε το και σε εμένα να πάω να το πάρω αμέσως! Περισσότερα για το Sodium Laureth/Lauryl Sulfate μπορείτε να βρείτε εδώ: http://www.ngmed.gr/advices_surya.html , http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2010/07/13/sodium-lauryl-sulfate.aspx.
Επανέρχομαι λοιπόν στις συγκεκριμένες οδοντόκρεμες για να αναφέρω ότι μετά τη χρήση τους νιώθεις φρεσκάδα στο στόμα, όπως και με τις περισσότερες οδοντόκρεμες. Δεν στερούνται σε κάτι των υπολοίπων επειδή δεν περιέχουν το συστατικό αυτό, το αντίθετο μάλιστα. Το ποιά θα διαλέξετε είναι καθαρά θέμα του τι ψάχνετε απο μία οδοντόκρεμα ή του ποιά υφή σας αρέσει περισσότερο.
Η Sensodyne Fresh Gel είναι σε μορφή τζελ πράσινου χρώματος με γεύση μέντας. Εμένα προσωπικά δεν μου πολυαρέσουν οι οδοντόκρεμες σε τζελ.
Η Sensodyne Extra Fresh είναι σε μορφή λευκής πάστας και στη μέση έχει μία ρίγα μπλε τζελ. Είναι αυτή που προτιμώ.
Η Sensodyne Repair and Protect είναι σε μορφή λευκής πάστας. Έχει στη σύνθεση της συμπυκνωμένο ασβέστιο που βοηθά στην αναδόμηση των ευαίσθητων σημείων.
Διαλέξτε και πάρτε. Να τονίσω οτι τα συστατικά που προανέφερα (Sodium Laureth/Lauryl Sulfate) τα έχω συναντήσει και σε κάποια απο τις οδοντόκρεμες της Sensodyne και για αυτό το λόγο το ποστ μου αφορά τις 3 συγκεκριμένες που έχω σπίτι μου και ξέρω οτι δεν το περιέχουν. Κοιτάξτε τις οδοντόκρεμες σας και σκεφτείτε όσα έγραψα. Καλό είναι όσα βλαβερά συστατικά μπορούμε να τα αποφεύγουμε, έστω και στα πιο μικρά πράγματα της καθημερινότητας μας! Η επίσημη ιστοσελίδα είναι http://www.sensodyne.gr/
Φιλάκια πολλά!